Cadeo logo - wordmark

Klantcase: No Such Ventures

Van een paasei… naar iedereen blij!

Ontdek hoe No Such Ventures hun investeerdersnetwerk verraste met een uniek en duurzaam Paascadeau, met behulp van Cadeo.

Bedrijf:

No Such Ventures investeert tussen de 2-8 miljoen euro in ambitieuze startup en scale-up bedrijven om ze te helpen hun groeiambities waar te maken.

  • Netwerk: 150+
  • Locatie: Amsterdam
  • Team: Management


Belangrijkste Cadeo-features gebruikt:

  • Klanten cadeau
  • Optie om cadeau te ruilen
  • Geen adres nodig

De uitdaging.

No Such Ventures, een innovatief investeringsfonds, wilde een blijk van waardering uitspreken naar de circa 150 No Such Friends in hun netwerk. Daarvoor zochten zij in de Paas periode een lekker én duurzaam cadeau, met een boodschap die in de smaak viel. Aan Cadeo de taak om een uniek concept te ontwikkelen en No Such Ventures volledig te ontzorgen.

De oplossing.

Een gepersonaliseerd cadeau op unieke wijze binnen no-time versturen. Daarvoor ben je bij Cadeo aan het juiste adres. Na slechts twee telefoontjes met team No Such Ventures hebben we alle wensen kunnen vertalen naar een perfect passend concept. Omdat de aanvraag in de Paas periode kwam, kozen we voor een smakelijk cadeau: een duurzaam chocolade paasei van Mellow. 

Bij Cadeo realiseren we ons dat iedereen uniek is en daarmee andere wensen heeft. Daarom boden we de ontvangers een ruiloptie aan: de keuze uit een reeks alternatieve cadeaus in dezelfde prijsklasse. Van een paasei naar iedereen blij!

"Wat een verfrissende manier om iets leuks cadeau te geven. Met Cadeo konden we moeiteloos al onze No Such Friends tegelijkertijd verrassen met een uniek cadeau. De flexibiliteit van Cadeo maakte het hele proces eenvoudig en zeer succesvol"

- Reinder Lubbers (Managing Partner)

Het resultaat.

  • Geen onnodige verspilling: Door de ruiloptie zijn er 25 bomen geplant
  • Kostenbesparing: Doordat ontvangers de mogelijkheid hadden om het cadeau al dan niet te accepteren, werden er 20% minder ongevraagde geschenken verzonden, wat resulteerde in besparingen op kosten.
  • Flexibiliteit: 23% van de ontvangers koos ervoor om het paasei om te wisselen voor een alternatief cadeau.
  • Klantrelatie: 85% liet middels een bedank berichtje weten enorm blij te zijn met het gebaar van No Such Ventures.
  • Geen stress om het adres: Doordat de ontvanger zelf zijn/haar adres invult was No Such Ventures geen kostbare tijd kwijt aan het achterhalen van adressen.

Ook indruk maken met een unieke cadeau ervaring?