Klantverhaal – Toetsrevolutie
Toetsrevolutie, een expert op het gebied van innovatief toetsen en onderwijsverbetering, zocht een duurzame en persoonlijke manier om het team te bedanken tijdens de feestdagen van 2024. In plaats van een traditioneel geschenk, kozen ze voor een unieke cadeau-ervaring met Cadeo.
Dankzij deze aanpak kon iedere ontvanger zelf kiezen hoe ze hun cadeau wilden besteden: van fysieke geschenken tot donaties aan goede doelen.
Eerder worstelde Toetsrevolutie met het vinden van het eindejaarsgeschenk. Standaard cadeaus sloten niet altijd aan bij de voorkeuren van het team, en regelen ervan was tijdrovend.
Toetsrevolutie had drie belangrijke eisen voor hun kerstcadeau:
Ze wilden een oplossing die eenvoudig op te zetten was, maar tegelijkertijd maximale impact had.
We wilden een geschenk dat écht gewaardeerd werd en impact maakte. Met Cadeo konden onze medewerkers zelf kiezen, en dat zorgde ervoor dat uiteindelijk 100% van het team zijn/haar cadeau verzilverde. Geen onnodige verspilling, alleen blije ontvangers!
Jeannette Nader (Events Manager)
Met Cadeo kon Toetsrevolutie een volledig digitale cadeaucampagne opzetten. Ontvangers kregen een persoonlijke link in huisstijl van het bedrijf, met een persoonlijke berichtje waarmee ze zelf een keuze konden maken uit een breed aanbod van cadeaus. Het resultaat:
Dankzij deze aanpak werden alle cadeaus daadwerkelijk gebruikt en werd een meetbare impact gerealiseerd.
Met Cadeo kon Toetsrevolutie in enkele minuten een betekenisvolle en duurzame kerstcampagne opzetten. Geen verspilling, geen logistiek gedoe, alleen blije medewerkers en een tastbare impact.
Collega’s, klanten, zakenpartners… Ze komen in alle soorten en maten. Met Cadeo geef je altijd spot-on: Eenvoudig, impactvol en persoonlijk. Probeer Cadeo nu en ervaar zelf de perfecte cadeau ervaring
Copyright © 2025 Cadeo®. Built with ❤️ from the Netherlands